Een kijkje in de creatieve keuken met projecten én inspirerende artikelen over organisatie- en communicatiestrategie, doelgroeponderzoek en strategisch visueel ontwerp.
Als organisatie of ondernemer wil je dat de doelgroep de aangeboden informatie duidelijk begrijpt. Een juiste opbouw en visuele vormgeving helpt bij het begrijpen van complexe concepten.
Lees artikelParticipatie is een manier om samen tot betere oplossingen te komen. Hoe betrek je mensen écht? Hoe zorg je dat participatie niet alleen een verplicht onderdeel is, maar iets wat mensen inspireert en motiveert?
Lees artikelAls ondernemer weet je wat je wil en doet. Maar hoe breng je dat goed over aan je doelgroep, jouw potentiële klant?Praktische strategie is gericht op de dagelijkse praktijk; afgestemd op wat jij doet, jouw doelgroep en de manier hoe jij werkt.
Lees artikelDoelgerichte sessies, begeleid door Afina, helpen je om niet alleen inspiratie op te halen, maar ook direct actiepunten en oplossingen te formuleren waar je écht mee verder kunt.
Ontdek in deze blog hoe het werkt en welke sessies bij jou passen.
Een adviesrapport voor optimalisatie, een vernieuwde homepagina voor de inwoners en een herstructurering en -ontwerp voor de zakelijke kant van de website.
Lees casestudyHet luisteren naar en rekening houden met de behoeften van de doelgroep zorgt voor een betere communicatie én dienstverlening. Ik deed onderzoek naar informatiebehoeften en -ervaringen van inwoners met een bijstandsuitkering.
Lees casestudyEen goed gestructureerde website maakt het voor de bezoeker gemakkelijker om de nodige informatie te vinden. De basis ligt in het kennen en begrijpen van de diverse doelgroepen.
Lees casestudyHet schoolplan van RL/VVC is nu niet alleen een planmatig sturingsinstrument voor de school maar ook een basis voor de vormgeving van de communicatieuitingen.
Lees casestudyEen webdesign die voldoet aan de wensen en behoeften van de doelgroep. Daarvoor gingen we voorbij aannames en deden onderzoek onder medewerkers en leerlingen.
Lees casestudyMet open nieuwsgierigheid stap ik in jouw organisatie of onderneming. Laten we kennis maken in een gratis meedenkgesprek.
Neem contact op